wtorek, 12 stycznia 2010

LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA

Drogi św. Mikołaju ! ! !
Jak wiesz, dzieci już w listopadzie zaczynają pisać do Ciebie listy. Wierzą, że spełnisz ich marzenia. Ja, także piszę list do Ciebie. Cieszę się, że zawsze spełniasz moje życzenia i wierzę, że w tym roku będzie tak samo.
Mikołaju ! ! ! Czy znasz takie miejsce we Wrocławiu jak Szkoła Podstawowa przy ul. Stanisławowskiej ? Do szkoły tej chodzą najwspanialsze dzieci na świecie, które zasługują na Twoje uznanie. Każde z tych dzieci (choć zdarzają się wyjątki) zasługuje na takie prezenty jak np. codziennie skrócone lekcje (chociaż o 10 minut), po dziesięć piątek dla każdego ucznia do dziennika (dziennie), maszynka do odrabiania lekcji i dużo więcej takich gadżetów.
Wiem, że niektóre dzieci nie są zbytnio grzeczne, żeby dostać takie prezenty i dostają rózgi, węgiel albo po prostu nic. Ja jednak proszę Cię bardzo, żebyś przyniósł tym dzieciom te prezenty o których marzą.
Ja także mam skromne marzenie do spełnienia. Chciałabym dostać magiczną różdżkę, którą będę mogła cofać się w czasie. Będziemy czekać na Ciebie z utęsknieniem, a kiedy nadejdzie grudniowa noc, wierzę, że nasze marzenia się spełnią.

Hanna Turska kl. 4a

Brak komentarzy: